Nyheder

Persondata politik AzeroCloud ApS (SN Hosting) (25-05-2018)

Læs vores persondata politik her i forbindelse med at du er kunde i SN Hosting regi, og dermed vores hosting virksomhed AzeroCloud ApS, herunder vores tanker til den nye persondata forordning (GDPR) per 25. maj 2018 her.

Reseller fordele hos SN Hosting (01-08-2015)

Vi har et særligt tilbud til dem, som placerer over 10 websites hos os, eller ligefrem ønsker at være autoriseret SN Hosting reseller med ret til at forhandle vores produkter til andre.

Vores reseller program giver nemlig mulighed for, at man selv kan tjene en del af dækningsbidraget eller modtage dette som direkte rabat på fakturaen.

Se flere detaljer i vores reseller brochure (PDF).

Nyhedsbrev om nye services (15-06-2015)

Der er dags dato sendt nyhedsbrev til alle kunder med de nye services.

Nyhedsbrevet kan også læses her på hjemmesiden.

Prisændringer (01-06-2015)

For at styrke servicen og forenkel udbuddet af ydelser, forenkler SN Hosting fremadrettet prisstrukturen.

Alle kunder adviseres per direkte mail til deres registrerede mail-adresser.

Virtuelle servere (VPS) (07-03-2013)

SN Hosting lancerer nu et helt nyt koncept for virtuelle servere hvor brugerne 100% selv kan administrere, tænde og slukke maskinerne.

Se mere på www.bluesky.dk.

Ny og forbedret overvågning af mail systemer (22-02-2011)

Kære SN Hosting kunde,

En række af vores kunder har i den seneste tid oplevet kraftige forsinkelser på deres indgående mails.

Vi vil godt benytte denne lejlighed til at beklage overfor de af vores kunder der har været berørte af dette.

Vi har lyttet til de fejlmeldinger de berørte kunder har rettet henvendelse omkring, og vi har naturligvis taget sagen meget alvorligt.

Desværre har vi på de tidspunkter, hvor forsinkelserne af mailen er særligt mærkbar, ikke mulighed for at afhjælpe problemet i særligt høj grad. Dette skyldes at det ofte ikke er muligt at bringe køen af mails ned i antal, så en normal drift af mailsystemet kan genoptages uden forsinkelser.

Umiddelbart efter de første rapporter fra kunder som mistænker noget er galt, lokaliserer vi "hullet" hvori det fosser ind med mails som giver de store forsinkelser. Desværre er mængden af mail der ligger og venter på at blive behandlet så stor at det tager vores systemer næsten 7 timer at komme til bunds i bunken.

Som en direkte konsekvens af dette, har vi hermed indført en strengere overvågning af alle dele af vores mail system, som vil give os mulighed for at arbejde proaktivt i forhold til at tage os af de forsinkelser der kan forekomme.

Vi overvåger nu på flere forskellige lag, dels overvåger vi på hvordan serverne ser ud rent ressourcemæssigt, og dels hvor mange mails der ligger i de forskellige niveauer af systemet. Den nye overvågning kan nu måle helt ud til slutbruger niveau, hvor vi kan måle hvor lang tid en mail tager fra vi modtager den yderst i mail systemet, til den er leveret i en brugers mail boks. Således at vi har et 100% billede af vores samlede mail system setup.

Skulle der være optræk til et spam udbrud eller andet som kan forårsage forsinkelser på mail, vil vi i størstedelen af alle tilfælde være i stand til at kunne fange det inden at det bliver mærkbart for vores kunder.

Mail og DNS flytninger (08-02-2011)

Opdatering!
Vi er blevet en smule forsinkede, og flytningen sker derfor først klokken 01:00. natten til Lørdag.

Kære SN Hosting kunde,

Vi skriver til dig fordi du har et eller flere produkter hos os, der anvender vores mail- eller DNS (domæne) servere.

I oktober 2010 skiftede vi alle vores gamle webhotel servere, det vil sige alle de servere som vores kunders hjemmesider lå på.

Det gjorde vi af flere årsager, dels for at få vores kunders hjemmesider ind i et bedre sikret miljø i form af nyt udstyr og et mere professionelt datacenter, og dels for at kunne tilbyde vores kunder et helt nyt og mere overskueligt ordre- og faktureringssystem.

Har du endnu ikke stiftet bekendtskab med dette system, vil vi gerne benytte denne lejlighed til at invitere dig ind på http://snhosting.dk/admin/ hvor du kan benytte de udsendte koder. Har du endnu ikke modtaget disse informationer, kontakt da venligst vores supportafdeling.

For at gennemføre hele fornyelsen, mangler vi nu kun mail og DNS (domæne) delen. Denne del af fornyelsen bliver dog ikke lige så omfattende som flytningen af webserverne, da vi har valgt at køre videre med den nuværende mail- og DNS opsætning indtil videre.

Flytningen sættes i gang, fredag den 18. februar, kl. 17.

Serverne skal flyttes fra det gamle datacenter over til det nye. Dette kommer desværre til at bevirke at der bliver noget nedetid på netop disse servere, idet at de skal transporteres fysisk til det nye datacenter. Vi forventer ikke denne proces, vil tage mere end 5 timer sammenlagt, fra serverne er slukket, og til de atter er i drift, i det nye datacenter.

Denne flytning har ikke indflydelse på andre systemer så som hjemmesider.

Anvender du vores Exchange hosting, eller Outlook Webmail, vil det kun være DNS (domæne) administrationen der er berørt af flytningen.

For dig som kunde kan det have følgende ulemper:

  • Det vil ikke være muligt at tilgå mail- og DNS administrationen flytteperioden.
  • Der vil ikke være adgang til webmailen i flytteperioden.
  • Det vil ikke være muligt at sende eller modtage mails fra vores mail systemer.
  • Det vil ikke være muligt at lave DNS ændringer i flytteperioden.

For dig som kunde har det blandt andet følgende fordele:

  • Det bliver muligt at opgradere sin mail til Hosted Exchange.
  • Du vil ikke miste mails, idet vi allerede har sat en server op i det nye datacenter som sørger for at tage imod alt den mail der bliver sendt til dig, og efterfølgende sender dem videre til din mail konto.
  • Du vil stadig kunne sende mails, hvis du benytter en ekstern SMTP server.

Vi skriver til dig igen om aftenen, lørdag den 19. februar, og fortæller mere om hvorledes flytningen er foregået og hvordan du bedst kontakter os, hvis der mod forventning skulle være ting der ikke virker for din mail eller DNS efter flytningen.

Har du yderligere spørgsmål til flytningen, så læs venligst vores FAQ om Mail og DNS flytning.

Nye adgangskoder til ftp og frontpage. (02-11-2010)

Vores flytning er nu overstået, og de fleste følgeproblemer er håndteret. Dog mangler vi endnu at udsende de nye kodeord og brugernavn til FTP, Frontpage samt til login på vores nye hjemmeside. Disse vil blive udsendt hurtigst muligt, og vi håber på tålmodighed fra vores kunder.

Vores nye hjemmeside (22-10-2010)

Kære SN Hosting kunde

Så kom vores nye, forbedrede og forhåbentligt overskuelige hjemmeside op og køre, dog lidt senere end først forventet, vi håber i kan bære over med os.

Generelt betyder dette for dig som kunde en hjemmeside, hvor der er lagt vægt på ting som:

  • Brugervenlighed
  • Overskuelighed
  • Simplicitet
  • Administration
  • Support, hjælp og vejledninger

Vi vil løbende holde vores nye hjemmeside opdateret med support, hjælp og vejledninger i samme fart som vores kunder får brug for det, dette skal sikre at vores kunder fra og med i dag, med fordel ville kunne kontrollere vores support, hjælp og vejlednings -sider for at finde svar.

Vi arbejder i øjeblikket på at få implementeret et nyt supportsystem, som vil gøre jeres brug af supporten endnu bedre og meget mere nutidig, vi glæder os meget til præsentere dette for jer i en meget nær fremtid.

Vores kunder er selvfølgelig altid hjerteligt velkommen til at ringe til os, eller skrive en mail alligevel. Vi vil altid være klar til at hjælpe eller vejlede.

Vigtig information!
I og med at vi i den kommende weekend vil gå i gang med at flytte alt jeres hjemmeside data ind i et højt profileret datacenter på et helt nyt og nutidigt server miljø, vil det desværre ikke være muligt at kunne bruge vores nye og forbedrede kunde login sektion, som giver adgang til alle jeres oplysninger, som konto og faktura oversigt, selve hjemmesiden vil dog være online hele vejen igennem.

Vi beklager, men vi knokler for at i skal kunne komme til at bruge disse funktioner hurtigst muligt.

Vi håber i vil tage godt i mod hjemmesiden og gerne sende os ændringsforslag til forbedringer.

Webhotel flytninger (18-10-2010)

Kære SN Hosting kunde

Tilbage i 2007 blev det daværende Struer Nets webhoteller udskilt til det nyoprettede firma Struer Net Hosting som senere skiftede navn til SN Hosting og blev opkøbt af Azero A/S for bedre at udvikle virksomheden og tilbyde nye muligheder til kunderne.

Vi har siden da arbejdet på at klargøre vore systemer og det er med stor glæde at vi kan oplyse at vi i den kommende weekend, lørdag den 23. og søndag den 24. oktober endelig flytter over til de nye systemer vi så længe har testet.

For dig som kunde har det følgende ulemper:

  • SN Hostings egen hjemmeside vil ikke være tilgængelig i perioden, fredag den 22. oktober klokken 10.00-11.00.
  • Din hjemmeside vil ikke virke i perioden lørdag morgen til søndag eftermiddag/aften. Mail påvirkes ikke.

For dig som kunde har det blandt andet følgende fordele:

  • Det bliver muligt at opgradere sin mail til Hosted Exchange.
  • Vi får langt bedre muligheder for at sikre oppetid og backup i det nye virtuelle system.
  • Vi kan tilbyde virtuelle serverløsninger.
  • SN Hostings nye hjemmeside er mere overskuelig.

Vi skriver igen til dig søndag den 25. oktober om aftenen og fortæller mere om hvorledes flytningen er foregået og hvordan du bedst kontakter os hvis der mod forventning skulle være ting der ikke virker på din hjemmeside efter flytningen.

Har du yderligere spørgsmål til flytningen, så læs venligst vores FAQ om Webhotel flytninger.


Indlæser ..