Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Skal jeg selv oprette de e-mail konti jeg skal bruge?

Ja, det skal du - det er hurtigt gjort - Se vores "trin-for-trin" forklaring under "Support" - "DNS og Mail admin" - "Mailadministration".

Har jeg adgang til at se min e-mail on-line?

Ja, du kan bruge SN Hostings Webmail på http://www.post1.dk og logge ind med e-mail adresse og password.

Skal jeg bruge min opkaldsforbindelse til Internettet som udgående mailserver, eller kan jeg få min udgående mailserver via SN Hostings SMTP-server?

Som udgangspunkt skal du bruge din opkaldsforbindelse som udgående mailserver (SMTP-server). Du kan også få sendt din mail via vores udgående mailserver (SMTP-server) - Det koster ekstra kr. 10,00 pr. måned uanset antallet af e-mail konti/størrelsen af mailhotellet.

Hvordan bestiller jeg udgående mailserver via SN Hostings SMTP-server?

Når du bestiller det ønskede mailhotel, bliver du spurgt om du ønsker at benytte SN Hostings SMTP-server.

Hvad gør jeg, hvis jeg senere finder ud af, at der ikke er nok e-mail adresser?

Du kan altid opgradere dit mailhotel, efterhånden som dit behov vokser - Opgraderingen koster ikke noget, du skal kun betale den nye månedsleje.

Kan jeg også nedgradere mit mailhotel?

Ja, nedgraderingen koster ikke noget, du skal kun betale den nye månedsleje.

Hvordan op/nedgraderer jeg mit mailhotel?

Log ind som "Eksisterende kunde" og find det mailhotel du ønsker at enten opgradere eller nedgradere og klikker på linket "Ændre" - Du vælger den størrelse, du ønsker at dit mailhotel i fremtiden skal være.

Er der virus skanning på e-mails?

Ja, som en tillægsydelse. Der kan også bestilles spam scanning.

Skal jeg oprette 2 e-mail konti fordi mit navn skrives på 2 måder?

Nej, det er ikke nødvendigt - F.eks. bliver navnet Jakob ofte forvekslet med Jacob. For at sikre, at ingen e-mails tabes, kan du oprette to konti - en med navnet Jacob samt en med Jakob. Og sætte kontoen op til at videresende Jacobs e-mails til kontoen jakob@dit-webdomain.dk.


Indlæser ..